سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خواندنیهای شنیدنی

خدایا ، به تو مدیونم همیشه یکشنبه 88/5/4 ساعت 1:57 عصر

سلام . مدتهاست که به این وب سر نزدم و این به این معنیه که خیلی وقته مطالعه مفید نداشتم . ولی مژده بدم که دو تا کتاب عالی امروز واسم خریداری شده که مطمئنا از شون توی این وب خواهم نوشت :


1- معراج السعاده از ملا احمد نراقی
2- زن در آینه جلال و جمال آیت اله جوادی آملی

 

منتظر من باشید ............


حالا چون سرکارم فقط یه شعر که خیلی دوست دارم می نویسم و می رم :

 

به تو مدیونم همیشه

مگه میشه بی تو باشم

از شبی که روبرومه

چه جوری بی تو رها شم

به تو مدیونم همیشه

مثه شب به صبح فردا

مثه موج سرد و تنها

به نگاه ناز دریا

به تو مدیونم همیشه

من خسته من ویرون

مثه خاک سرد و تشنه

به نوازشای بارون

به تو می رسم دوباره

زیر رگبار ستاره

وقتی بارون نگاهت

رو حریر شب می باره

اگه پایانی نباشی

واسه بغض و خستگیهام

چه جوری برگردم از این

جاده های بی سرانجام

تو خدای عاشقائی

به تو مدیونم همیشه

وقتی اسمتو میارم

لحظه لحظه تازه میشه

به تو مدیونم همیشه

من خسته من ویرون

مثه خاک سرد و تشنه

به نوازشای بارون

به تو می رسم دوباره

زیر رگبار ستاره

وقتی بارون نگاهت

رو حریر شب می باره

می باره............ 

 

فعلا بای

گفته باشم

نظر یادتون نره ها!!!!!!!!!!!!


نوشته شده توسط: رهرو حق


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
43339


:: بازدیدهای امروز ::
1


:: بازدیدهای دیروز ::
1



:: درباره من ::

خواندنیهای شنیدنی

رهرو حق
و من یتوکل علی الله فهو حسبه

:: لینک به وبلاگ ::

خواندنیهای شنیدنی


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

اصلا . انتقام . باش . به . تفکر . خدا . راضی . رضای . شیرین . عفیف پاکدامن . فرشته ای از فرشتگان خدا . مادر . نیست . .


:: آرشیو ::

خرداد 1388



:: لوگوی دوستان من ::



:: خبرنامه ::

 

:: وضعیت من در یاهو::

یــــاهـو